Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 10:23:03 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/10463 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, 11 Tallinna ringtee// 
11340 Tallinn-Saku-Laagri tee// 11343 Kanama tee// Jälgimäe tee 51// 51a// 
L5// L6// Jõeäärse// Kaili tee// 4// 6// Kanama tee 50// Karlhansu// 
Kullerkupu// Murimäe tee// Paenurga// Palmi// Puise// Ristiku// Salme tee// 
1// 2// 4// Toome// Uue-Paju// Saku alevik, tee (Passiivse elektroonilise 
side juurdepääsuvõrgu rajamine, A00_N007 (VT1952)) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26874366>  (menetlus nr: 
394672), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LIIA ORLOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister